Szukaj na tym blogu

środa, 26 czerwca 2013

Powitajcie nowego blogera !

Blog "Górnicy" ma się dobrze. Ale nie może stać w miejscu. Musi się rozwijać. Urozmaicać. Zaskakiwać. I tak też się dzieje. Dziś chciałbym pokrótce zapowiedzieć wam pojawienie się nowej postaci w biało-niebieskiej blogosferze. Postaci, którą dobrze kojarzycie.

Powitajcie Michała "Borzema" Borzemskiego !!!!

"Borzem" to postać doskonale przez was znana. Koszykarz Górnika, trener juniorów Górnika, działacz, spiker, organizator. Człowiek orkiestra. Blog "Górnicy" da wam okazję poznać go lepiej. 

Dlaczego "Borzem" (bądź "Bozi") będzie dobrym blogerem? Bo pisze prosto z serca, bo - podobnie jak ja - kocha koszykówkę do szaleństwa. Poza tym, jest starszy ode mnie, bardziej doświadczony. Jako człowiek blisko związany z Górnikiem i ludźmi ze środowiska wiele może powiedzieć o wałbrzyskim baskecie. A przecież o tym jest ten blog.

Pamiętam swoją pierwszą wizytę na turnieju streetballowym "Alkatraz". Był to rok bodajże 2004, a ja byłem nieopierzonym gimnazjalistą. Świetna muzyka, genialne otoczenie, świetni gracze - skłamałbym twierdząc, że nie mało to wpływu na moją fascynację koszykówką, która rozkwitła na dobre właśnie w tamtym okresie. Cuda z piłką do kosza oraz elokwencję przez mikrofon prezentował wtedy właśnie "Bozi". Któż by wtedy przypuszczał, że za dziewięć lat poblogujemy w jednym miejscu.

A jednak!

Na dniach pojawi się pierwszy wpis "Borzema".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz